25 yaşındayım ilk hamileliğim kimyasal oldu erken baktığım için gördüm 3 ay sonra tedavisiz gebeyim beta değerim adet günü 75 di 2 gün arayla baktım 28 Mayıs da beta 180 Progesteron 23 oldu 30 Mayıs da beta 420 Progesteron 21.5 oldu , böyle olunca progesteron destekleyelim dedik ağızdan iki adet prog Están içtim günde bir prolutex iğne karından 3 Haziran tekrar baktık beta 3150 Progesteron 31 E yükseldi destek aynen devam ettik 4 Haziran 5w2 de karın ultrasonundan kese gözüktü 11 haziran dün tekrar kan verdim Progesteron 26 ya gerilemiş yine böyle olunca korktum doktor hapı iki içiyordum üçe çıkar dedi haftaya kalp atışı duyarsam iğneyi bırakacağım zaten dedi , başka bir doktora gittim boş gebelik şüphesinden dayanamadım karından ultrason baktırdım 6w2d 1.24 cm olmuş yolk sac gözüktü doktor boş gebelik ihtimali neredeyse sıfırlandı öyle olsa yolk sac olmazdı seni boşuna korkutmuşlar dedi , ama hamilelik başından beri belirti olarak kasık ağrısı ve dokununca göğüs ucu hassasiyeti vardı bu arada iki belirtide azalıp dalgalanıyor bazen tamamen yok oluyor son 1.02 gündür bunlar normal mi