Doneeeozbek73 Merhaba arkadaşlar 4 haftalıkken kan verdim beta 3283 çıktı ikiz olma ihtimali var mı sizin betaniz 4 haftalıkken kaçtı?
Asli0808 Ya ben bugün sonuç öğrendim sağlık ocağından 29800 dedi çok değil mi kızlar yanlış mı söyledi açaba e nabizda göremiyorum sonucu