Busra6694 Kızlar 30 haftalık hamileyim iki gündür karnımın içi çok acıyor ve çok halsizim normal mi bu zamanlarda
Happymomlke hyhyk idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi? Benim de öyleydi yatınca acısından dönemiyordum bile sanki içimde yara varmış gibi idrar yolu enfeksiyonu olmuşum🙄
3_bebelianne Busra6694 Valla öksürük yaptı bence geçti hiçbir sorun çıkmadı muayenede falan batıyor gibiydi benim artı olarak üç beş gün sürmüştü
Busra6694 hyhyk aynen benimde öyle anlamadım en son doktora gittiğimde normaldi sen ne zaman gittin doktora canım en son
hyhyk Happymomlke yok daha önce idrar yolu enfeksiyonu olmuştum ama böyle değildi bilmiyorum ki valla biraz daha beklicem geçmezse giderim doktora
hyhyk Busra6694 15 gün önce falan gitmiştim bide bebek makat geliş pozisyondaydı belki ondandır hemde büyüdüğü içindir diye düşünüyorum ama hareketlerinde de azalma olunca tedirgin oluyorum biraz
maihayal Benim de 29 haftalıkken birkaç gün çok ağrımıştı karnım doktora gittiğimde bebek büyüdüğü için olabiliyor öyle demişti sonra da o kadar ağrı olmadı şükür, sizinki de öyle bir şeydir muhtemelen tabi yine sorun doktorunuza da