Mariam2 Hilal_2302 benim bat 27 sanırım ama dün yumurtlama gördüm sanırım pik olmuştu bugün da bakarım
Ipek0z Hilal_2302 yani beklentim var ama iki gündür nedense umutsuzluğa düştüm yokmuş gibi geliyor 6 gün kaldı reglime bakalım kısmet
momof3 Hilal_2302 bat 19 kasık batmalarım var ara ara ve birkaç gün öncesine kadar inanılmaz bacak ağrısı vardı çok şükür o geçti ama batmalarım hala devam ediyor.Dün predictor yaptım incecik bir çizgi verdi ama bakalım son 7 gün 🥹
Zakosh Mariam2 benim bat 20ydj ama progesteran kullandim 10 gun 2 gun oldu biteli insAllah hamileyimdir🥹 test yaptim bugun bakarmisin
Cicekliannee momof3 ya benim de bat 21 ve ilginç şekilde bacak ağrım oldu çok garip değil mi arada bir ilişki var mı bilmiyorum ama 😅
Mariam2 Hilal_2302 umarim ama pek sanmıyorum bu günler zaten program dan çok derlendirdim 🤣🤣🤣 OVULASYON da ayine gun gösterdi ne tesadüf
momof3 Hilal_2302 Bence yumurtlamadan en az 12 gün sonra yapılmalı çünkü kafa karışıyor yaa sabırlı olmak lazım :(
momof3 Hilal_2302 Bel ağrısı duymuştum ama belki sırta da vuruyordur canım hiç bilmiyorum İnşallah belirtidir
momof3 Cicekliannee Ya aynen çok tuhaftı gerçekten hiç öyle bir ağrı yaşamadım belki de kasıklardan vuran bir ağrıdır 😅henüz kaynağını bilmiyorum inşallah hamileliktendir
Cicekliannee momof3 ay hadi inşallah ya ilk doğumdan sonra da dizlerim çok sızlamıştı. Belki alakalıdır😅