Kitapkolik660_ öyle doktorlar var ki insan nasıl güveneceğini şaşırıyor, decavitin içeriğinde titanyum dioksit var ve bissürü muadil varken seni zehirleyen ilacı vermesi normal mi söyleyince hiç bişey diyemiyolar çünkü alışkanlık olmuş yaz geç, hasta dediğin bilinçli olmalı ve doktorunda bunu söylemesi gerekiyor bu böyle böyle eğer imkanın varsa özelden al demeli, az önce bi postta doktor kıza boş gebelik demiş ertesi gün başka doktora gidip kalp atışını duymuş. Okumuş etmiş diye her doktora güven olcağı anlamına gelmiyor, bu ülkede en eğitimlisinden bile neler çıkıyor bizim kendimizi korumamız gerek, Her duyduğunuza inanmayın lütfen sizde biraz araştırın, siz araştırmak istemiyorsanız da araştıranı yargılayamazsınız.