Seltun -Buse-_ bu haftaya kadar beklediyseniz vajinal dogum mu olanlaniyirsunuz? Benim de cok yakin sizin rakamlarda. 4 kg asarsa sezeryana doner dedi doktor ama ben istemiyorum. Suan doguma dair hic bir belirtim de yok🤦♀️
Mervegezginci12 EbraR_6 29+5 te gitmiştim 1214 Gr idi kilosu ama ben ve eşim minyon tipliyiz doktor kilosuna iyi demişti
delibirhatun297 EbraR_6 32+0, 1850g ama boyunu söyleyemedi doktorumuz fazla yan mı yatıyormuş ne ölçemedi o yüzden 😅
YkRb EbraR_6 34+2 2550 az önce geldim kontrolden boyunu ya duymadım ya demedi doktor çok kalabalıktı bir an önce attım kendimi dışarı 😁
Derya_y EbraR_6 36da 3 kilo oldu boyları genelde aynı oluyor dedi doktorum hiç söylemedi şimdiye kadar, ortalama aynı doğuyorlar boyları sonradan değişiyor dedi