Demetgk 22 hafta gireceğim ve kasıklarım her harekette acı ağrı var geçen dr gittiğimizde ultrasyonda rahim boyu vs hepsi normal dedi ama bu kasık agrisi beni ciddi anlamda haraket ettirmez oldu ne yapıcağını bilmiyorum ilk hamileliğinde böyle birşey hiç yaşamamıştım tekrar bi kontrole gitmelimiyim alttan mi bakarak anlar acaba birşey olduğunu ultrasyonda birşey görünmedi çünkü
ceco Demetgk bende aynı şekilde süreli hem de ara ara duruyor 23+2 yiz ama normal dedi doktorum bir ara böbreğim de büyüme vardı tekrardan ay başında kontrolüm var bakacak yorulmuş olabilirsin üstüne dinlenmediysen hiç bundan da oluyor dedi bana doktorum
Yalinn8 Demetgk yanma olmasi sart diil, bende de hic yanm, kasinti...vs olmadi. Cikmisti. Gecti. Diger hersey normal yazmissiniz diye dedim. Bi baktirin enfeksiyon da kasikta agri yapiyor.