Mavisannexl Ahsenmira 39+2 olduk beklemedeyiz bakalım sıcakların bastirmasiyla çok fazla bunalmaya başladım sağlıkla kucağıma almak için sabırsızlanıyorum artık 🩷
anneoluyorumm13 Ahsenmira ben bugün us çektirdim 33+4 2.700 çıktı 2 yi geçmiş oluyor sanırım genelde tüm bebekler