Irem5858 Kızlar 100 kg falanım az fazla kiloda aldım haliyle perinatoloji uzmanı kilodan dolayı 90ın üzerine 6000 lik veriyoruz dedi ben 4000 kullanıyorum geçişte sıkıntı olurmu ağır gelme vs durumu oluyormu
erikarpuz Irem5858 sanmıyorum bende 2 heterozigot var 6 binlik kanama yapmıştı bıraktım kuzenim de aynı 2 heterozigotla 100 kiloda hamile kaldı 6 binlik kullanıyor gayet iyi şu an
Irem5858 erikarpuz değere göre ozaman bana kiloya göre dedi perinatoloji uzmanı kendi doktoruma soracağım