Irem5858 Kızlar dün perinaroloji uzmanı söyledi birisi 4 küsur diğeri 6.8 olmuş genişleyen sonradan düzeliyormu ya başına gelen varmı birde şeker yüklemesi yaptıracağım zararı olurmu bu duruma
mor_menekse1 Irem5858 benim kızımda vardı hatta doğdu ve halla duzelmemisti dzenli takip ettirdim 9 ayliken gerileyip kendi kendine düzelmişti çok şükür prematüre doğmuştu falan elhamdülillah şimdi iyi hiç korkmayın Allah’in izniyle birsy olmaz
keyfimin-kahyasi-misin Irem5858 takip gerekli . Benim ikinci oğlum dada vardı şuan çektiriyor 🥲🥲idrar yollarında Surkeli emfeksiyon oluyor daha 2 ay 6 günlük takip edilmeli bizim doktorumuz Bisey demedi hata geçti dmeislerid 🥲
Aslaninannesi_ Benim oğlumda 5,2ydi sol böbreği takibe alalım 10 olmadığı sürece sıkıntı yok dedi doğum yaptım hiçbir sıkıntı yok
edabolukbasi3- Irem5858 erkek bebeklerde görülüyor genelde oğlumda da vardı doğumdan sonra düzeldi takip gerektiriyor şu an sadece seninki
Aslaninannesi_ Irem5858 erkek bebeklerde oluyor canım idrarını tam yapamadıkları için genişlik anne karnında görünüyor korkma birşey çıkmaz Allah’ın izniyle
Irem5858 keyfimin-kahyasi-misin rabbim sağlık versim doğumdan sonrasındada sünnetle geçer diyorlar ama
keyfimin-kahyasi-misin Irem5858 Doktora sordum sünnetle alakası yok dedi hastanede yatoyoruz çıkalım nefrolejiye gidicez . Sünnette etircektik zaten
habibenurr Benim de bebeğimde vardı bol bol su iç içtiğin suyun üstünde su iç dedi doktorummmm ve geçti…