Hamileliğimin başından beri normal doğum istiyordum ve her şey o yolda gidiyordu. Çatım dahş normale uygundu. Son zamanlarda bebek aşağı inmişti hatta son haftamda açıklıkta olmuştu ama bebeğin başı kanala girmemişti. Pazartesi günü nişanım geldi ve sancım var diye kontrole gittiğimde yine aynı şey söylendi. Doktorum Salı günü sabah erkenden aç karnına gelmemi muayene edeceğini söyledi. Salı sabahı 8de hoca muayene etti 3 cm açılma var ama bebek oturmamış suni sancı ile deneyelim dedi. Çünkü normal doğumda ısrarcıydım. Benşm yatışım yapıldı ve sancı da verildi. Yarım saat içinde 4cm açılma oldu ve bu sürede Nst ye bağlandım. Kısa bir süre sonra ise bebeğin kalp atışlarında soru işareti gözüktü ben önce cihaz kaydı sandım. Kalp atışı normale döndüğünde ise şunu farkettik sancı geldikçe bebeğin kalp atışı zayıflıyor. Ebe hemen doktora haber verdi doktor acil sezeryan dedi beni hemen hazırladılar. Ben hem korktum hem de hala acaba beklesek mi diyordum. Sizlere tavsiyem doktorunuzun lafından çıkmayın. Sezeryan için ameliyathaneye girdiğimde spinal istiyorum dediğim vaktimiz yok hemen uzanın dediler. Şöyle söyleyeyim 9.56da girdim 9.59da bebeğim doğdu
Meğerse yavrumun boynuna kordon 3 tur dolanmış. Kafası da ondan oturmuyormuş sancı sıklığı atınca da kalp atışı yavaşlamış. Hemşirenin dediğine göre bir kaç dakka daha beklesek daha kötü şeyler olabilecekmiş.
Ben en başından beri normal doğum istediğim için sporundan yürümesine yiyeceğine kadar hep öyle süreç geçirdim. Sezeryane girerken tek düşündüğüm bebeğim oldu. O an insan bebek sağlıkla gelsin de ister karnımdan ister Vajinal yoldan alsınlar hiç farketmiyor diye düşünüyormuş. Siz siz olun doktorunuzu dinleyin herşeyi bebeğiniz için yaptığımızı unutmayın. Ve umarım hepiniz bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız☺️