Gecmis olsun öncelikle. Dün de ben aynı durumdaydim, çok zor oluyor gerçekten. Doğal serum diye bir tarif vardı onu yaptım, tadi pek güzel değil ama hemen işe yaradı.
1 litre suyun içine 4 tatlı kaşığı bal 1 yemek kaşığı limon yarım tatlı kaşığı tuz atıp karıştırdım. Sonra bu suyu aşırı yavaş yavaş yudum yudum içiyorsun 1 bardağı 10 dk da içtim mesela. Hepsini aynı anda içmemek gerekiyormuş. Ben toplamda iki bardak içtim 2 saat içinde toparladı baya çok şükür. Dolaba kaldırmayı unutma ama. Geçmiş olsun. Allah şifa versin