40+2 Ağrılarım sıklaştı hastaneme gittim 2,5 cm açıklık var ama bu doğumun erken fazlını evde çekmemin daha iyi olacağını söyledi doktorum evime geri döndüm gece 2 den beri sancılarımı karşılıyorum bununla beraber kanamam mevcut ama açıklık muayene sonrası normalmiş bir aksilik olmazsa saat 10 da hastaneye yatış yapacağım sende emin olamıyorsan önden gidip muayene olabilirsin sonrası içinde doktorunla birlikte değerlendirir karar verirsin için daha rahat eder @sevaldqn1