Saat 3.30 gibi nişanım geldi. Hala da böyle az az geliyor. İnanılmaz bir bel ağrım başladı ayrıca böyle kalçadan vuruyor. Şimdi hastaneye geldik sıra bekliyorum. Ağrılarım her 5-6 dk arasında geliyor 20-30 saniye sürüp geçiyor. İkinci gebeliğim. Normalde ilk gebeliğimde suyum gelmişti bunda su daha gelmedi. Acaba doğum başlamış mıdır? 🥹🥰