BuseUnyy gebelikten önce gidiyordum esra hoca vardı çok ilgiliydi çok güzel bilgi veriyordu bana. Onun dışında meltem hocaya da gitmiştim o da iyiydi. Güldeniz hocadan hiç memnun kalmamıştım. Geçen sene kendisine gitmiştim daha alttan bakmadan ve kan tahlili yapmadan sadece prolaktin yüksek diye bana kistin var 6 ay doğum kontrol hapı kullanacaksın dedi. İlacı almadım özele gittim alttan muayene etti ve hayır kistin yok kim dedi kistin var diye dedi verilen hapı kullanma dedi