rumeysatok rumeysatok dün kontrole gitmiştim normal muayene için doktor bu görselden sonra gebelik testi istedi benden beklediğim bir durum değildi sizce gebelik var mı ?
DogaMom rumeysatok kistiniz olabilir , adet sökücü vermeden önce acabalar kalmasın diye istemiş olabilir.
yesildeniz_ rumeysatok yumurtalık görüntüsüne benziyor kist olabilir yanındaki küçük olanda diğer folikülünüz muhtemelen. Kese olsaydı rahmin içinde olurdu
Mariam2 Daha net olması için eğer hamilelik varsa köşede hafta yazılması lazim bak orda sadece 32 mm gördüm yumurtlama ultrasyion mu acaba
rumeysatok DogaMom doktorda kist olabilme ihtimali de var ancak gördüğüm şey 20 gün önce oluşmuş rahmin içinde gebelik de olabilir dedi test sonucu beklerken meraklandım bende bi danışmak istedim sizlere