Kızlar ilk hamileliğimde de 30 kg alıp doğum yaptım, bebeğim de kilolu değildi üstelik. Zorlu doğum oldu. Şimdi 19ncu haftamda 8-9 kg arası aldım, çok fazla hareketli değilim ama hamile olmadığım zamanlardaki gibi yiyorum. Ekstra fazla yemiyorum. Sebep ne olabilir ya ne yapabilirim ya da bundan sonra max 5-8 kg arası almak istiyorum. İlk haftalar (18-20nci haftaya kadar) verenler bile var. Ben niye alıyorum 😢🤦🏻♀️