Hatice_4646 37+6 haftalık oldum bugün hastaneye gittim suyum geldi sandım idrarmış ntsde sancı cıktı doguma alınacaktm imza atıp cıktım geri pişman oldum normal de sancım hep oluyor cok sık degil diye hic umursamadm yalancı sancıdur diye ama bir şey olursa diye yatamıyorum bebege