Merhaba kızlar ben dün sabah 10da gayet guzel rahat bi sekilde sezeryan ameliyatı oldum planlı bi sekilde ve cok sukur kızımı saglıkla kucagıma aldım , sezeryan cok rahat gecti peşinden hiç ağrımda olmadı agrı kesicide istemedim hic direkt yürümeye başladım zaten , benişle ilgilendim cok sukur prensesimde cok saglıklı hersey gayet iyiydi ama sütüm gelmediği için haliyle sarılık olmasın diye mama takviyesi yapıldı bende sık sık emzirmeye calıstım ama gogus ucum ve sütüm asla yok sezeryanda normal 5 gune gelir dedi doktorum ama bebek asla emmiyor emzirme hemsireleri silikon uç aldırdı o sekilde mamadan yarım saat önce 15er dk emzirmeye calısıyorum ama bebek asla düzenli emmiyor suan emerse 2 saat sonraki mamada emmiyor haliyle süt gelmiyor , emzirme pesine mama seklinde 2 saatte bir devam ediyoruz ama bi garip hissediyorum süt konusundan mı lohusalıktan mı bilmiyorum bebege baktıkça aglayasım geliyor kucucuk cok tatlı bakamazsam diye üzülüyorum beceremiyormuyum acaba diye dusunuyorum eşim annem yanımda uyu diyorlar iki dk bırakıp uyuyasım gelmiyor güvenemiyorum sanki onlara besdk bile gozumu kapatasım gelmiyor cok sukur mamayı alıp hemen uyuyor ama uyurken bile basında beklemek istiyorum bişey olur diye korkuyorum kıyamıyorum sanki herkes uyumak süt yapar diyor ama enerjim yerinde 1 gr gözümü kapatamıyorum belki size sacma gelebilir ama evde kedimiz vardı ev dubleks o da bebişle eve geldiğimizden beri ağlamasından kaçıyor galiba üst katta takılıyor bu sefer üst kata Gidip kediyi görünce ona ağlıyorum üzüntümden, bugün bebek ilk defa agladı sıcaktan bunalmış hemen ne yapıcagımı şaşırdım bakamıyorum diye kahroldum resmen e annem kızıyor bu seferde bebek bu aglayacak tabi diye asla kıyamıyorum aslında fiziksel olarak gayet iyiyim psikolojik olarakta gayet iyiydim neden böyle oldum bilmiyorum basına gelen varmı acaba bi diyorum ki emerse emer emmezse mama veririm dünyanın sonu mu sonra vicdan azabı cekiyorum bebegin yuzune baktıkca aglayasım geliyo Gecici bi surec mi bilmiyorum bi yandan dokunmaya bile çekinir gibi hissediyorum bi yandan herşeyi kendim yapmak istiyorum napabilirim bu süreçte halbuki en korktugum sey sezeryan agrısıydı ama o olmadı gayet iyi atlattım saka gibi resmen bebege bakamazsam diye korkup kaygılanıyorum herkes gayet iyi daha be olsun diyor daha yinede aglıyorum sinirlerm bozuldu iyice