Nurronn Kızlarr 35+5. Haftamdayım ve karnımda sıkışma hissediyorum ilk hamileliğim o yüzden birazda nst sonucumda sancı çıktı. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum doğum için erken gibi geliyor bana ama süreci uzanabileceğim tavsiyeleriniz varmı acaba