Benimennembirmelek ecooss ayy cnm çok mutlu oldum hayırlı olsun inşallah güzel ilerler ve ikizin olur 😘 stres yapma bak tutmuş işte akışına bırak sonuna kadar güzel ilerler inşallah 🤲
ecooss Benimennembirmelek Yaa inşallah canım benim son bir gün yükselmiştir belki de umudumuz hep o yönde 🥺 göğsümde daha önce görmediğim damarlar çıktı ortaya😂
minigiminannesi03 ecooss iki katı olması önemli eğer iki kat olmazsa ikinci verdiğin kan o zaman kimyasal olabilir canım ama bence güzel artışın
ecooss minigiminannesi03 Ama tüp bebek ya doktorum şey dedi ben 50 falan bekliyordum 🙃 inşallah yükselir bebeğim bırakmaz beni
Oznurozkatarr ecooss tüp bebek aynı şekilde 5. Gün dondurulmuş embriyo idi 12.17 ile öğrendim dayanamadım 6. Gün kan vermiştim sonra sağlıklı bir şekilde arttı 12+6 dayız inş güzel sonuçlar alırsın güzelim ♥️
ecooss Oznurozkatarr Bana umut oluyorsun şuan, çok sevindim🥹 Rabbim sağlıkla kucağını almayı nasip etsin inşallah. kaçıncı günde test vermiştin 2 gün sonra bidaha mı vermiştin? 🌸 Ama mesela sen 6. günde öğrenmişsin öyle, 2 katı artmıştır bende 9. günde öğrendim😔
ecooss Bulutlarda Ay gerçekten miiii🥹 Allahım inşallah, ne güzel umutlar alıyorum böyle🙈😚 Maşallah, allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙈 Bende inanıyorum yükselecek, böyle yazıları da okuyunca modum yerine geliyor 🥺🙏🏼
Oznurozkatarr ecooss 6. Günde 12.17 de öğrendim 8. Günde 43.12 çıktı 10. Günde 95 di aşkım rakamın önemi yok geç döllenme olmuştur sonuçta var şuan önemli olan çıkan sonucun bir sornakinde 2 katı çıkması içini ferah tut allahım izniyle güzel sonuçlar alırsın ♥️🥹
Bulutlarda ecooss ayy bende kendimi gördüm çok endişeleniyordum artar mı diye zaman geçmiyor diyordum hala da aynı çarşamba günü kalp sesini dinlemeye gideceğiz içim içime sığmıyor böyle böyle geçiyor galiba 9 ay 🥹🥹🥹 İnşallah sağlıkla kavuruşuruz 🙏🙏🙏❤️
ecooss Kimyasal olsaydı ya adet günümde regli olurdum yada 2 gün sonra olurdum diyorum kendi kendime genelde öyle oluyormuş, ama öyle bir durum yaşamıyorum, olmayadabilir sanırım yada kendimi buna inandırmak istiyorum 🙏🏼
ecooss Denizaydin06 İnşallah, içimi ferah tutmaya çalışıyorum canim🥹 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah❤️