Bebegimgeliyor10 Ciciii benimde bat 19nhaziran gösteriyor ama dongumun 11.gunu yumurtladim 3 gün erken Adetim o zaman 15 yada 16 simi olacak 🤔 Yumurtlama ve catlamayi değerlendirdim bugün catlamadan sonraki 10.gun Cumartesi test yapmayı düşünüyorum🤗🙏🏿
Bir1kelebek Ciciii canım adetin habgi tarihte bitti bide yumurtlaman ne zaman oldu benim de bat 19-20 ve sonrası değişebiliyor
Moz Ciciii demek ki bu bel ağrıları kasık ağrıları sperm aldığımız için ya çünkü her seferinde belirti olarak yorumlayıp üzülüyoruz
babymom2026 Ciciii benimde öyle oldu bayram haftasına denk geldi değerlendirdik o günleri öncesi sonrası falan
Buse4161 Bebegimgeliyor10 yumurtladığın günün üzerine 14 gün ekliyorsun, o gün adet olacağın gün oluyor cnm
Ciciii momof3 inşallah aşkım bütün belirtiler bitti ya hiç bişey yaşamıyorum olmadı bence ama beklemedeyim
momof3 Ciciii Daha erken yaa belirtiler adet gününden sonra başlar bitanem şimdiden umutsuzluğa kapılma bekle bakalım hayırlısıyla olacak inşallah
Ciciii babymom2026 bizde değerlendirmeye çalıştık ama tuttumu bilemiycem çünkü hiç dinlenemedim hepp koşturmayla geçti bütün haftaa yani 5 dk oturmadım desem yeridir hep ayaktaydım o kadar yoruldum ki yani yatmadan yatmaya bi taraflarım yer görüyodu yani o derece o yüzden çok umudum yok malesef 🥲
momof3 Ciciii Ara ara kasık batması dışında belirtim yok hepsi kayboldu askım yaa umudum bitti gibi bir şey.Bu sabah testi tekrarladım dakikasında daha test ıslanırken çizgi daha net çıktı ama 15 dk sonra silindi kayboldu gibi.2-3 dk içinde çok netti
momof3 Ciciii baksana netleşme var dşye sevinmiştim 15 dk sonra bu çizgi nerdeyse yok oldu gibi silindi.Kalite de düşüyor ama epey netleşmişti
Ciciii momof3 aşkım var ama çook silik yaaaa markası ne testin bulabilirsen awox all en iyi sonucu veriyo