Sahirenur Kızlar merhaba 2 ay önce kürtaj oldum 5 gün sonra tam 2 ay olacak öyle söyleyim , bir adet geçirdim . Hayıt tohumu kullanmak için ne olur ne olmaz diye hep test yapar sonra kullanmaya başlarım dün test yapmıştım silik çıktı normal mi
Mavimi Sahirenur korunmasız ilişki yaşadınız mı eğer yaşadıysanız hamile olabilirsiniz kan testi verin ama yaşamadıysanız test yanlış olabilir siz yine de kan testi verin kürtaj üstüne adet görmüşsünüz betanız sıfırlanmış olması gerekiyor 🌸
47Umudum47 Sahirenur büyük ihtimal hamilesiniz. İlk adette sıfırlanıyor çünkü beta. Bende 2 ay önce kürtaj oldum tedaviye başladım pcos var bendede hiç korunmadım. Doktor ilk adete kadar korun demişti
Sahirenur 47Umudum47 aynı durum kuzum bende hiç korunmadım bende de pcos var bu testin de yalancı pozitifi fazlaymış days doctor akşamları hep denk geldi almak nöbetçi eczanelerde de hep bu markadan var normalde ilk hamileliğimi prodoctor ile öğrenmiştim