Edanur-gul Herkes cinsiyet tahmini yapmış birde ben deniyom dedim sizce 13+3 de cinsiyet tahminiz nedir
Edolf Edanur-gul dik olan göbek kordonu çok belli uzuyor geriye doğru o yüzden bende kız olduğunu düşünüyorum
Edanur-gul Redak yaa 🥰tesekkur ederim umarim oyledir bir oglum var birde kizim olsun cok s İsterim olmazsada saglikli olsun yeter🥰
Edolf 1122334455 bebeğim alttaki resimde yatış pozisyonunu tam göremedim nub teorisi diye bir şey var bebek yatış pozisyonunda genital organ çıkıntısı omurgasına paralel ise kız ama %30 açıyla yuksrda ise erkek