KAANMOMY Papatya_1626 ay burda hava çok güzel ama yinede uyuyamadım bende🤭 oğlum hareketli onu hissetmek hoşuma gidiyor. Çok şükür iyiyiz. Benimde %90 sezeryan olacakmış ilk gebeliğim bakalım daha gün alamadık🫶🏼
hllaltas25 Papatya_1626 36+5 den merhaba iki gün önce kan verdim haftaya salı anestezi ve doktor randevusu var muhtelen o zaman gün verecek ikinci sezaryen heyecan ve stres dorukta çantam da hazır değil haldir huldur geçiyor zamannnn karın ağrısı var ara ara
Esma006 Papatya_1626 35 olduk bizde çok sıcak ya valla temizliğe başladım sezeryan olucam ama tarihim belli değil henüz
Papatya_1626 Benim normal olamicak planli spinal olucam nasipse ama tam tarih vermedi doktorum haziran sonu temmuz basi diyo sizin bellimi günler kizlar
Papatya_1626 defnevedoruk aa gözün aydin canim saglicakla al insallah bebisi kucagina🤲🥰 neden bana vermiyo doktor kesin gün ona biraz kafam takildi
Papatya_1626 KAANMOMY benim kizda fazla hareketli degil diyorum sicaklar onadami vurdu kiyamam benim biraz zorlu geciyo geceleri hic uyuyamiyorum
defnevedoruk Papatya_1626 çok teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 bazı doktorlar son anda veriyor ertesi gün gel yatıl yapıcam diyorlar sizinkide öyle yapar belki
defnevedoruk Kereminannesi2147 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın🥰siz kaç haftalık oluyorsunuz o gün
Kereminannesi2147 defnevedoruk hesaplamadım inanın şu an siz deyince aklıma geldi 😂 36+5 im daha. 23 Haziran sabahı doğacak inşallah