Esrauu Hanımlar bebekleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonunu aldı. 37. Haftadan sonra dönme ihtimali var mı
gndgdumelike Esrauu 36-37 gibi almıştı şuan 39.haftadayız hala doğum pozisyonunda normal doğum bekliyoruz
KAANMOMY Esrauu bende 36.haftadayım hala dönmedi. Kafasıda 3 hafta önden gidiyor dönmesi zormuş. Napalım sağlıklı olsunda hiiiççç önemli değil♥️
Mavisannexl Esrauu birkaç egzersiz var dönmesi için ben onları uygulamistim internetten bakabilirsiniz belki faydası olur sizede
Esrauu mnrgnc bana 38de alalım istersen dediği için tedirgin oldum beklesem dönmez mi dedim zor bu haftadan sonra dedi
Kajuali Esrauu 22.hafta o zamandan berı bas gelıs bakalım yarın doktor kontrolum var ne diyecek 38+4 olduk
Kajuali Esrauu hic belli olmuyor donebılıyor da donmeyebılıyor da bazen bas gelıs olup sonra makat gelis formuna donen bebeklerde var tamamen 50cm cüce tarafından parmakta oynatılıyoruz😂😂