Buseylcn Kızlar iyi geceler dün ikili tarama testi yapıldı ultrasonda herşey normal denildi , kan verdim bide ama bidaha gel demedi sonuç ne zaman çıkar onu da söylemedi. Sizde süreç nasıl işlemişti ne zaman gitmiştiniz bidaha ?
gndgdumelike Buseylcn 2-3 haftaya çıkıyor e nabıza düşmüyor grafiği yaptırdığınız hastaneden alabiliyorsunuz