Edanur-gul Omur irilik kismi düz gelirse kız yukari dogru sivrilirse erkek derler bu gorsele göre ben kiza bemsettim saglikla gelsin insallah
Momsbabyyy 10 haftalıkk kıpır kıpır bir bebe fotoğrafı zor yakaladık yuksrı aşağı tekmeler atıyor maşallah🫠 tahminde bulunabileniniz var mıııı🤩
Momsbabyyy Sarikiz_25 erkeğe benzetirler genelde benim hislerimde o yönde, hayırlsıı sağlıkla gelsin bilgi grçeçeğimm🤩🤩 teşekkürler 🥹
Sarikiz_25 Momsbabyyy Rabbım gonlune gore versın canım sağlıklı hayırlu evlat etsın inşallah 🥰 benımkı sadece tahmın gerısı Rabbımın ısı🙏
Momsbabyyy Sarikiz_25 amiiin amiiin sağlıkla gelsin de bizim ki eğlencelik onu bize bahşedene şükürler olsun 🥹🥹❣️
Sarikiz_25 Momsbabyyy aynen oyle canım bende heyecanla beklıyorum mınık yavrumuzu ucuncu gebelıgım benım bır kız bır oğlan çocuklarım var 🥰
Momsbabyyy Sarikiz_25 maşallah sağlıkla kavuşun inşallah, benim de bir kızım var bir de oğlum olsun isterim tabi Allah ne yazdıysa o hayırlısı neyse o olsun hayırlı evlat olsunlar 🥹🥹❣️
Sarikiz_25 lnbahar vala canım bende pek anlamam ama az oncekı arkadasın resımdekı kız gıbı geldı ama onunkı cok kucuktu 10 haftalıkmıs ama aenın kı bıraz buyuk genelde omırılgı duz ıse erkek hafıf egıkse kız derler ama bu sadecw soylentı yınede en ıyısı ve doğru kararı doktoe bılır🥰
Sarikiz_25 Benım oglum 11 haftada kız demıstı doktorum hemde yuzde 80 dedı ıkı hafta sonra gıttım 100 yuz erkek demıstı 😀 bızım bu bebeler bızımle eylenır canım😀 o yuzden tam 17 haftalık oldumu bence netlesır
Sarikiz_25 Edolf hadı bakalım uc gun sonra randevum var o zaman yazarım buraya 🥰 sagol canım tahmının ıcın🌸