erkencikusss evet bende bu nedenle doktora gitmenizi tavsiye ettim. Benimde ilk gebeliğim kahverengi leke ile başlayıp düşük ile sonuçlandı. 2. Gebeliğim riskli idi 9 ay boyunca yatmak zorunda kaldım. 3. Gebeliğim şuan ve en başından beri kahverengi lekelenmem var düşük riskini var. Tamam iyi niyetle dedim normal kabul edilir ama bence görünün diye.