Mervebalemir Benim de 36+5. Yaklaşık on gündür çok ağırlaştım. Birden oldu. Geçen haftalarda 4 gün temizlik yaptık ondan kaynaklı yorgunluk oldu hamladım zannediyordum ama bir türlü geçmedi. Tansiyon sorunum yok ama ayaklarım davul gibi ve acı veriyor. Sol kalçama bıçak sokulmus gibi ağrı. Yürümek bile zorluyor . Oturmak ve yatıp kalkmak da sıkıntı veriyor. Hafta sonu kontrolüm var. Doğum şeklimiz çok büyük ihtimalle belli olur demişti doktorum. Her sey hafta sonu netleşecek . Korku , heyecan hepsi bir arada. Geriliyorum istemsizce. İlk gebelik 🤭