duyguduyguuu herkese bakmayın, çoğu insan sadece konuşuyor. Her gebelik farklıdır ve her gebelik kişiye özeldir.ilk gebeliğimde 37 beta ile öğrendim sonra 398 civarı herkes kese görünmez dedi göründü mesela (bir kaybım var zor gebelik geçirdim ama 21 aylık şuan) 1000 küsürde kalp atışını duydum. Şuan ki gebeliğimi 7600 civarı iken öğrendim kese göründü sonra ki hafta yolk sac sonra ki hafta kalp atışını duydum ve şuan kanamam var mesela yataktan kalkmıyorum 9+2 günlük oldu. Yani birinde kese 398 ken görüldü diğerinde 7600 iken her gebelik farklı ve kişiye özel takılmayın güzel düşünün güzel olsun.