Cerokk bence hiç paraya özele takılmayın, bu çok kritik bişey bende aynı gün içinde özelde 40 bine oldum, devletle hiç uğraşmadık bile hastaneye gir çık dr bul seni odaya alsınlar bi dünya iş çok üzücü ama malesefki genel bütün devlet hastanelerindeki durum bu