senasilayildiz 31+1 hafta olduk 1 haftadır gece 5 olmadan yatamıyorum ağrım yok sızım yok ama uykum gelmiyo daha doğrusu geliyor ama dalamıyorum aynı durumda olanlar ve öneridi olanlar lütfen 😓
Ecmbalci senasilayildiz bende öyleyim ama maalesef bi önerim yok gördüğün gibi saat 4:45 post yorumluyorum :D
Aycann12 senasilayildiz aynen benim gibi bende öyleyim 31.+ 1 haftalığım bende gece 5. 6 olmadan yatamıyorum uyku yok gelmiyo 😕
Polo senasilayildiz bende öyleyim Dr ilaç verdi Ona rapmen uykum var ama dalamıyorum Uykuyu düşünme Ozaman uyunabilio 33 oldm şimdi ilaveten mide yanması cıktı ve ilaçta fayda etmiyor :)
MYSR Size de oluyor mu aceba gece 2-3 defa üzerimi değiştiririm sürekli terliyorum ya bu sebepten ötürü yatamıyorum çıldırcammmm
Fatmakrt Huzur20 terleme bendede vardı ama evin ısısını düşünce rahatladım uyku sıkıntısı maalesef var gözümden uyku akıyor ama yok 4 de uyandım saat 6 😐
MYSR Huzur20 Fatmakrt ısıyı düşürünce de terliyorum bu sefer de hasta oluyorum çaresi yok galiba en başından beri böyleyim :(
Badesmom Bende aynıyım midem bulanıyor yatamıyorum 30 haftadaym ama haftalardır bu böyle uykusuzluk çok yoruyor
ceco senasilayildiz ben 23+2 haftalığım aynı şekilde bende sabaha karşı uyuyorum çalışmıyorum da öğlenleri anca uyuyorum 😏