LadyX psymom 31haftalık oldum üç kilo aldım. Bebeğin de gelişimi haftasıyla uyumlu ama eşim benimle kavga ediyor az kilo aldım diye 😒
psymom LadyX doktor iyi diyorsa sıkıntı yok aslında demek ki siz kilo vermissiniz, erkekler cok anlamıyo:))
Dagli31 LadyX bi tanede bende var öyle 😂 kiloyu alan kendisi 10 kg aldı 😂 ben 73 ten 68 e düştüm sonra almaya başladım şuan 77,5 kgyim 32+3 oldu ikizlerim