Çok
Suhammeh arkadaşlar ya ben adanalıyım Batman’a gelin geldim ama güzel bir hastane bulamadık doktorları hiç güzel ilgilenmiyor Batman’ı bilen tanıdığı olan varsa bana öneride bulunabilirmisiniz ?? Kb bu postun altında psylaşmak istemezdim ama kendime post açamadım 😒😒