Esra1004 Haftamdayım bebek 2 hafta önden gidiyordu en son nstde sancım çıkmıştı ama düzenli değildi şimdi hareket ettikçe karnımın altında ağrı oluyor kuvvetleniyor karnımda baya sertleşiyor belimden de giriyor normal mi bu