İlk hamileliğimde artıştan almıştım ama bence gereksizmiş o kadar para vermeye 🙈 düzgün kullanmadımda evde vs kendimi yaşlı hissettim nedense 😅 bu sefer pijama evinden hoşuma giden 3’lü takım aldım bir tanede ekstradan yine alt üst pijama takımı koydum tamam 👍🏼