İyi akşamlar kizlarr bizde elendik şükürler olsun 41+3 de dün akşam nst için doktorum çağırmıştı ona gittim sonra yatış verir diye ümit ettim ama yatirmam için komplikasyon olması lazım dedi cuma ya kadar bekleyelim.yoksa da suni sancı ile alırız dedi beni eve gönderdi. Eve geldikte. Sonra kahverengi akıntı tarzı sümüksü nişan dedikleri şey geldi ben o şekilde yattım gece 2 sıraları bir kaç sancı geldi ama tekrar uyumaya çalıştım uyuyamadım kasılma sayari açtım 20 dk 10 derken baya kısaldı ama ben o sırada tabi ki evi topladım, banyo yaptım Meryem Ana otumu suya koyup Meryem suresi okudum en son dayanamayavak seviyeye gelince eşimi uyandirdim kızımı kaldırdım üzerlerini giydiler 7 e evden çıktık girisimiz yapıldı çatı muaynesine alındım.hemen 8 cm açıklık dedi aşağı doğum.haneye aldilar suyum gelmemişti henüz suyum patlatıldı daha sonra da masaya aldılar eve asla bagirmadim.sadece derin nefes alıp kafamı eğip tüm gücümle ikinmak.oldu ve kızım.gekdi sadece 3 dikişim.var biraz kilolu bir bebek olduğu için o da rabbim.herkese kolay doğumlar versin umarım