Asilmom55 Ben bu ay tatil icin adet geciktirici kullandim normalde ayin 1 inde olacaktim 5 inde oldum ilaci birakinca, bu ayki yumurtlama donemimi neye gore hesaplayacagim yine 14, gun olarakmi? Yoksa genel gecmis aylara bakarmi?
Edizhr Asilmom55 ovulasyon testi alarak canım Instagram da bir gebenin günlüğü var onun kiler iyi oluyor bir bak istersen