Askannnnn 6+2 oldu ama ne kusma ne bulantı yok herkes rahme düşse bulantın olurdu diyor ilk gebelik kese göründü ama korkuyorum
canbebekku21 Askannnnn ben ilk hamileliğimde 7+2 de başlamıştı bulantım kusmam ama bu hamileliğimde 5.haftada başladı her bebek farklı 10 haftaya yaklaştık ama yol çok uzadı kızımda 7 de başlayıp 12 de bitti çok şükür bu uzayacak gibii
Tugraninannesi Askannnnn bende 6+1 im dün doktor kese rahime yerleşmiş sağlıklı gebelik gözüküyor dedi bulantı kusma asla yok tek belirtim adet sancısı şeklinde ağrılarım var dedim olabilir gayet normal keyfini çıkar dedi
dero32 Askannnnn herkesin gebeliği aynı geçmiyor benimde 7-12 haftalar arası bazı sabahlar veya çok ağır yemek yersem bulantım oluyordu sadece onun dışında hiç bulantı kusma yaşamadım
tubalici Askannnnn Ben de 5+6 ama çok şükür yaşamadım. İnşallah böyle devam ederiz bulantısız kusmasız. Çok erken demek için ama böyle geçeceğine inanmak istiyorum. 🫠🫠
Askannnnn Tugraninannesi bir de sürekli videolar çıkıyor insanın karşısına en kötüsü sürekli korkuyorum istemsiz
Tugraninannesi Askannnnn dün benimde aklıma vesveseler geldi ama kendimizi ana bırakalım su akar yolunu bulur
dero32 Askannnnn ne güzel böyle olması daha iyi bazıları bulantıdan kusmaktan yemek yiyemiyor kilo veriyor
Askannnnn tubalici erken öğrenince zaman geçmiyor insanlar bir belirti olsun istiyor herhalde bende sadece uyku hali ve yorgunluk var
mor_menekse1 tubalici insAllah 🤲 Canim bnde 5+6 bugun kalp atışı duydun mu doktora falan gitin mi merak etim
Askannnnn dero32 bende öyle düşünüyorum ama sanki insanlar bunun kötü bir durum olduğunu düşünmem için üst üste geliyor
Rusapolat Askannnnn şuan 17+3 haftalık hamileyim. İkinci gebeliğim ikisinde de hiçbir şekilde bulantı yaşamadım. Rahme düşse bulantı yaşardın diyenler kendilerini lokman hekim bellemişler galiba. Ne bağnaz insanlar var. Cahillik zor iş olsa gerek
Rusapolat Askannnnn hiç takma ağzı olan konuşmuş işte. Bulantı olmaması büyük velinimet. Kendim bir öğretmen olarak çok şanslıydım bu konuda. Eğer kusmalarım olsaydı hayatım kaymıştı
ttazeannee Askannnnn herkes kusacak diye bir şey yok benimde başta yoktu 6.haftada bir başladı 13 14 haftaya kadar her sabah gözümü açar açmaz kusuyordum. İnşallah bulantısız kusmasız geçer sizin gebeliğiniz