zulfiyye98 benimde tshım yüksekti hiç halim kalmıyordu hep bi uyku hali ve yorgunluk vardı işten gelince direk uyurdum kaç kere sabah kalkıp işe gidemediğimi bilirim euthyrox içtim onunda dozu ayarlanana kadar yine kötüydüm ama dozu ayarlandıktan snra hiç bi sorunum kalmadı bebişimide sağlıkla 4,5 ay önce kucağıma aldım 🥰😍