Cok normal bende 20+3 ken serklaj oldum dikiste hissediyodum şuan 23+3 olduk 1 haftadır tekmeler yukari çıktı gobek deliğinden hissediyorum. Bende çok korkmuştum doktoruma söylemiştim o da hareketleri yukarı çıkacak korkma dedi öyle de oldu. Eminim sende de böyle olucak büyüdükçe daha yukarılarda hissediliyor.