Esmerannee1080 17.02.2109 😍 22.02 😍Çınar paşam geldi hoşgeldi az can yakmadın oģlum ama deydi hep burdan dogum hikayesi varmi diye her gün her gün girerdim ve sonunda bende doğurdum cuma günü yani ayin 15 post acmistim zaten kasilmalarim cok sancim cok diye oyle oyle uc gun sanci cektim ve ucuncu gunu yani pazar gunu hastaneye geldim bebek çok güzel kanala yerlesmis ama 0 acıklık nstde sancı tavan aciyi hissediyorum ama acilma hastanede kalip nsteye bagli kivramamazdim eve gidicem illa dedim ve hep merak ederdim dogum nasil baslar acaba diye postlarda interntte hep ya su gelir ya nisan bende hicbiri gelmedi ve sancilarla kasilmalarin siddetiyle gittim dedigim gibi sanci cikip acilma olmayinca eve geldim 4 saat snra bir daha gel dediler gittm ama 4 satt sonra degil 10 saat rahat oldu snra gittim ve yine acilmam yok bebek iyice.kanalda kasilmalarim cok eve geldim yine sancilar 3 dakkadabir gelince gel dedi doktor ama 3 degil 6 dakka hep ama cok siddetli gittim 2 santim aciklik dediler sonra yatis verildi yattim dogumhaneye aldilar ve ustum giyidirildi ebem cokmu cok tatli bi ebeydi onda dogum yapmayi cok isterdi annem ve oldu cok sukur saat basu acilma.nstler oldu ve her bir saatte 1 santim acilmam oldu bagirip cagirmadim acimi iccimde yasadim ve ebem ne derse onu yaptım 5 cm suyumu acti ve sancilarimin siddeti arti nste beni mahfediyor surekli annem beni scak suya sokuyodu sonra nst oyle oyle doktorum bu gidisle 4 5 saate dogurursun dedi gozume cok geldi nasil gecer diye allttan muayneden normal dogumdan korkan ben yaptim ben basardiysam sizde kendinize guvenin ıkınma cok onemli bu arada arkadaslar cok sukur yavrum cinarimda bende cok saglikliyiz dikislerimis birqs var ama olsun bebegim kucagimda ciktim ya o odadan elhamdullilah rabbim tum hamilelerimizin dogumunu kolaylastrsn insallah uzun ololdu ama hakkinizi helal edin.
Tugcetuncer Esmerannee1080 canımm Allahım analı babalı büyütsün 🙏🙏 kurtulmuşssun darısı benim çınarımın başına🙏🙏👶🏻