Kıxlsr ya içimde bi kuşku var.
Şuan tam yazdıgım haftadayım, bundan 1 hafta öncesinde bile hareketleri ben ve eşim hissediyorduk, 2. Gebeligim ve baya zayıf hamile kaldım, neyse sorun şu ki ben dün ü pek hatırlamıyorum ama hareket etse hissederdim, o yüzden dğn ve bugun hiç hissetmedim, şuan meseela kızımı uyutuyorum ne zaman yatsam buraya hep vıkır vıkır oynardı şuan asla, ve karnımın belirli noktalarına bastırıyorum bomboş gibi hiç canım acımıyor