Kızlar, bugün iki farklı doktora gittim. Biri özel diğeri devlet hastanesinde. Ben üç yıllık evlilikte 2 defa düşük yaptım sonrasında gebelik olmadığı için kontrole gittim. Genetik test de yaptırdım bir genimde pıhtılaşmaya yatkınlık var ve özeldeki doktor bunun çok önemli olduğunu mutlaka aspirin ve kan sulandırıcı kullanmam gerektiğini söyledi. Devlet hastanesindeki doktor ise çok da önemli olmadığını sadece metabolizmamdan kaynaklı olduğunu folik asit eksikliğinden olduğunu söyledi.
Ayrıca özeldeki doktor eğer bir hamilelik olursa tüm gebelik boyunca folik asit kullanacaksın dedi çoğu kişiden sadece ilk üç ay kullanılıp bırakıldığını duydum sizler folikasiti ne kadar kullandınız bir de hayıt otunu günde bir kupa olacak şekilde içebilirsin dedi hayıt otu kullanan var mi aranızda çok karışık bir durumun içindeyim
Ayrıca bir doktorun çok önemli asla atlanmaması gerekir dediğini bir diğeri nasıl önemsiz görebiliyor biz kime neye göre güveneceğiz