Esros-34 Şu anda 18 + 3 hamileyim ikili tarama testim temiz çıktı sizce detaylı ultrasona girmeli miyim girenler var mı Ya da ikili üçlü tarama testleri temiz çıkıp detaylı ultrasona giren var mı?
aylinpalaa Esros-34 tabiki de evet ikisi aynı şey bile değil. Detaylıda bebeğinizin organlarına, tüm uzuvlarına bakılıyor. İkili test ise tamamen doğruluk payı olmayan bir test.
Minnakpopus Esros-34 tarama testleri ile detaylı ultrason birbiriyle neredeyse bağımsız şeyler detaylıda tırnak dibine kadar görüyorsun neredeyse bebeğinin.
Smyye1B Esros-34 İlk bebeğimde tarama testlerini yaptırmadım detayliya girdim çarpık ayak sendromlu olduğunu öğrendim bu bebeğimde tarama testlerini yaptırdım yinede detayliya girdim bundada tek arter tek ven sorunu olduğunu öğrendim. En önemlisi bence detaylı ultrason.
erikarpuz Esros-34 ben ikili tarama testinde de detaylıya girmiştim yine gireceğim çünkü bebek büyüdükce organlarının gelişimi daha da ilerledi ne var ne yok belli olur
Esros-34 Minnakpopus evet haklısınız ama kötü bir şey duymak istemediğim için sanırım bir de etrafımda ki insanlar eğer aldırmayı düşünmüyorsan ne gerek var diyorlar sıkıntı var deseler hamileliğinde kendini yıpratacaksın diyorlar
Accountant Esros-34 ikisi farklı şeyler ve en önemlisi detaylı ultrason bence bütün organlarına bakıyor çünkü
Mehtap_00 Esros-34 aldırmak için değil zaten Allah korusun herhangi bi problem varsa detaylı ultrason erken teşhis için anne karnında yada doğdugnda ona gore tedavi başlanıyo
Smyye1B Esros-34 Evet söyledikleri gibi doğdu 2gunluktu tedaviye başladık doğana kadarda kendimizi tedavi sürecine hazırladık . Hastane doktor Bulduk doğumda ogrenseydim belki tedavisine geç başlayacaktım.
NoName_ Esros-34 detaylı daha önemli bence,her ikisinide yaptırdım. Hatta doktorum detaylı da kesin sonuç değil dedi amniyosentez önerdi kabul etmedim
deryakrgz Esros-34 tabiki de girin ikisi aynı şey değil ikili test sadece bir tarama testi. Doğruluk payı bile çok çok düşük. Ama detaylı ultrason öyle değil. Bebeğin bütün organları, plesantanın konumu herşeye bakılıyor..