edabolukbasi3- dedim gitti 😁😁 hani kızı da bizim oğlanı da ama işte insan merak ediyor, soranlar oluyor netleşmedi diyorum ya oğlandir saklıyorsun diyorlar😁 şimdi bir kızım var ya, babaannem geçen anneme şey demiş. " bu da kız doktor üzülmesin diye demiyorlar 😁 nalakaaaa nalakaaa diyemedimmm