Buse53 Bugün çatı muayenesi oldum 2 cm açıklığım varmış şimdi 10 dakkada bir sancı geliyo ama belden değil karnimdan aşırı şiddetli regl ağrısı gibi yalancimi gerçek mi anlamiyorum doktor bugün parmağıyla çok uyardığı içindir dimi doğurmam hemen:((
bebegimmzgl Buse53 canım doğum sancısı belden karna vurur direk karından bele vuruyorsa yalancı sancı dedi doktorum
bebegimmzgl Doğum olacağını sanmıyorum ama sen yinede sancıların takip et çok şiddetlenirse git hastahaneye
Buse53 bebegimmzgl hep aynı siddette geliyor ama gelis süresi bi 10 dakkada bir bi 3 dakkada bire düşüyor belimde ağrıyor ama belden mi geliyor ağrı anlamiyorum ki
bebegimmzgl Sakince otur kendini dinle bak belden mi vuruyor ama böyle şiddetli devam ediyorsa bir git derim gaz sancısı da olabilir eğer varsa kimyon unuz bir kaşık yoğurda koyun yiyin bakın samcınız kesiliyormu
Kubra001111 Buse53 hayırlı olsun bir anda yazmanizla doğuma gitmeniz fazla olmadı galiba Allah analı babalı büyütsün kaç kaç doğdu
Buse53 Kubra001111 11 buçuk gibi hastanedeydim sanırım gittigimde 5 buçuk açıklığım varmış 2 saatte doğurdum 3 kilo 50 cm
Biranne_197 Buse53 sanırım çatı muayenesinden sonra ağrılarınız fazlalaşmaya başladı kanama veya su gelişi oldu mu ?