Sucsn Yenidoğan bebekle uçak seyahati veya uzun yol araba seyahati yapan var mı acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
SM5534 Sucsn 23 nisandaki depremde bebeğim 3 aylıktı arabayla Samsun’a gittik çok şükür sorun yaşamadık arabanın arka koltuğuna yatak yaptım rahat etsin diye çok şükür sıkıntısız gittik
SM5534 Sucsn Valla arabayla 10 saat de gittik Samsun’a çok şükür sıkıntı olmadı bebekten bebeğe bu durum değişebilir belki inş sizinkide kolay geçer diyelim