4+3teyim. Dün peçeteye kahverengi pütürlü bisey geldi. Bu sabah da aynı şekilde. Tüm gün ayaktaydım su an baktım sümük gibi kahverengi bisey geldi. Bunlar normal mi? Bi yandan çok tedirginim ama sakın de kalmaya çalışıyorum. Böyle bisey yaşayan oldu mu